dnes je 13.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2744/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Bernolákova 1, 81107 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Telefón: +421 918664011 Fax: +421 252496134
Email: beata.havelkova@stuba.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 586/2021
Hlavný kód CPV
39100000-3
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Predmetom zákazky je "Nábytok pre ŠD STU v Bratislave" v zmysle súťažných podkladov.
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
39112000-0

39121100-7

39141100-3

39141300-5

39143110-0

39143121-0

60100000-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: - Študentský domov Mladá Garda, Račianska 103, 831 02 Bratislava - Študentský domov Mladosť, Staré Grunty 53, 842 47 Bratislava
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je "Nábytok pre ŠD STU v Bratislave" v zmysle súťažných podkladov.Špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č.5 súťažných podkladov.Predpokladané dodanie predmetu zákazky: do 2 mesiacov od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v zmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D(Príloha č.3) súťažných podkladov, maximálne na obdobie 24 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Zmluvy alebo do vyčerpania finančného objemu 165 690 EUR bez DPH podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr. V prípade 1/2uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov, môže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi jemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 431582
Časť č.:
Názov: Nábytok pre ŠD STU v Bratislave
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-07-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 165 690,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-06T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
39100000-3
Dodatočné kódy CPV
39112000-0

39121100-7

39141100-3

39141300-5

39143110-0

39143121-0

60100000-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: - Študentský domov Mladá Garda, Račianska 103, 831 02 Bratislava - Študentský domov Mladosť, Staré Grunty 53, 842 47 Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je "Nábytok pre ŠD STU v Bratislave" v zmysle súťažných podkladov.Špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č.5 súťažných podkladov.Predpokladané dodanie predmetu zákazky: do 2 mesiacov od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v zmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D(Príloha č.3) súťažných podkladov, maximálne na obdobie 24 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Zmluvy alebo do vyčerpania finančného objemu 165 690 EUR bez DPH podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr. V prípade 1/2uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov, môže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi jemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 165 690,00
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatok č. 1 uzatvárajú účastníci Dohody z dôvodu zmeny množstva, druhu materiálu a ceny v Prílohe č.1 Dohody. Prílohy č.1 , č.2 a č.2.1 tohto Dodatku č.1 nahrádzajú Prílohu č. 1 Dohody .
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 165 690,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 165 690,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA