dnes je 13.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OM21BNB050
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Bánovce nad Bebravou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00310182
Námestie Ľudovíta Štúra 1/1, 95780 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Bánovce nad Bebravou
Telefón: +421 949581914
Email: halmo@obstarame.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.banovce.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434050
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: OM21BNB050
Hlavný kód CPV
45215200-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác vedúcich k vybudovaniu nového objektu Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti, denného centra pre seniorov, denného stacionára, ďalej aj CIZS. Tento nový objekt sa vybuduje na mieste pôvodného objektu pre seniorov v meste, ktorý sa musel zo statických dôvodov v uplynulom období asanovať. Stavebný pozemok je rovinatého charakteru s miernym spádom smerom juhovýchodným k Farskej ulici v meste. Pozemok sa nachádza v centre mesta Bánovce nad Bebravou. Pri stavenisku sú už vybudované potrebné inžinierske siete /voda, kanalizácia, plyn, káblový rozvod elektrickej energie, telekomunikačné vedenia a rádiové zariadenia/, ktorých umiestnenie je overené u správcov jednotlivých vedení a porovnané s projektovou dokumentáciou, vyhotovenou pri regenerácii centrálnej mestskej zóny v Bánovciach nad Bebravou. Objekt bude orientovaný svojou pozdĺžnou osou smerom SZ-JV /severozápad juhovýchod/. Vstupy do objektu sú z jeho severovýchodnej strany od jestvujúcej vedľajšej cesty s asfaltovým povrchom. Výstavbou nového objektu CIZS sa aspoň čiastočne riešia chýbajúce kapacity v meste. Mesto potrebuje nové priestory na zabezpečenie zdravotnej starostlivosti i priestory pre seniorov. V navrhovanom objekte bude možné zriadiť potrebné nové ambulancie pre lekárov /gynekologické vyšetrenia, ambulancia pre deti a dorast, praktický lekár pre dospelých, stomatologické oddelenie/. Umožní sa vytvorenie denného centra pre seniorov /denný stacionár/, kde sa seniori budú môcť zdržiavať počas celého dňa. Navrhovaný objekt bude postavený v preluke centrálnej časti mesta Bánovce nad Bebravou s nízkou a stredne vysokou zástavbou pri Farskej ulici. Pred akýmkoľvek začatím výkopových prác je potrebné presné vytýčenie elektrickej prípojky. Architektonické a stavebné riešenie objektu je ovplyvnené tvarom pozemku, ktorý má investor k dispozícii, vyhradenému miestu na zástavbu i architektúrou objektov susedov postavených pri Farskej ulici. Konštrukčne objekt využíva dostupné stavebné materiály, jednoduché konštrukčné riešenie s možnosťou variability, prípadne možných úprav v neskoršom období podľa možností a potrieb investora. Objekt využíva klasické metódy výstavby a konštrukčný systém, primeraný možnostiam a miestnym podmienkam. Pôdorys objektu má pretiahly tvar, pozdĺžnou osou orientovaný smerom SZ-JV. Vstup do objektu je jeden z jeho severovýchodnej strany od jestvujúcej vedľajšej cesty s asfaltovým povrchom. Uskutočnenie stavebných prác je v rozsahu podľa časti B. Opis predmetu zákazky a projektovej dokumentácie, ktorá je prílohou týchto súťažných podkladov (ďalej aj "SP") a výkazu výmer.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 891 446,21
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: I. Osobné postavenie 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Bližšie informácie sú uvedené v SP.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa Finančného a ekonomického postavenia: 1.Predloží prísľub banky, že uchádzačovi poskytne úver na zabezpečenie realizácie predmetu zákazky vo výške minimálne 600 000,- EUR, alebo ekvivalent v inej mene. Z predloženého úverové prísľubu musí jednoznačne vyplývať záväzok banky poskytnúť označenému klientovi (uchádzačovi) úver, ak bude klientom doručená uzavretá zmluva o dielo na predmet zákazky, ak sa banka a klient dohodnú na konečnom znení zmluvy o úvere a ak sa počas prípravy spolufinancovania nevyskytnú žiadne závažné okolnosti, ktoré by podľa názoru banky mohli viesť k zhoršeniu ekonomickej situácie klienta a tým k ohrozeniu schopnosti klienta plniť záväzky z pripravovaného úverového vzťahu s bankou. 2.Vyššie uvedené vyjadrenie banky môže uchádzač nahradiť potvrdením banky alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že má k dispozícii na svojom bankovom účte (alebo prostredníctvom iného bankového/finančného produktu umožňujúceho voľnú dispozíciu finančnými prostriedkami) sumu vo výške minimálne 600 000,- EUR, vyhlásením uchádzača, že túto sumu použije na financovanie realizácie predmetu zákazky. 3.Vyššie uvedené vyjadrenie banky, alebo potvrdenie banky nesmie byť staršie ako 60 dní ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk a musí ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk odrážať skutočný stav. Bližšie informácie sú uvedené v SP.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Predloží prísľub banky, že uchádzačovi poskytne úver na zabezpečenie realizácie predmetu zákazky vo výške minimálne 600 000,- EUR, alebo ekvivalent v inej mene.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti preukáže uchádzač predložením nasledujúcich dokladov: 1. podľa § 34 ods. 1 pís. b) ZVO: zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk: -minimálne jedna osoba v pozícií stavbyvedúci, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác, je odborne spôsobilá na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby. Bližšie informácie sú uvedené v SP.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Uchádzač preukáže, že uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (za zákazky podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na rekonštrukcii budov, nadstavby alebo prístavby, ktoré spočívali v rozšírení daného objektu, v zmysle nadstavby alebo prístavby) v súhrnnej hodnote minimálne dosahujúcej predpokladanú hodnotu zákazky v EUR bez DPH (891 446,21 EUR bez DPH). Z toho minimálne jedna referencia vo výške najmenej 600 000,- EUR bez DPH. 2.má osvedčenie o odbornej spôsobilosti, resp. o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo iný ekvivalentný doklad podľa právnych predpisov preukazujúci túto skutočnosť, s odbornou praxou najmenej 5 rokov. Uchádzač preukáže, že daná osoba riadila stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnej hodnote jedného diela 600 000,- EUR bez DPH. (za zákazky podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na rekonštrukcii budov, nadstavby alebo prístavby, ktoré spočívali v rozšírení daného objektu, v zmysle nadstavby alebo prístavby) Dôkazové prostriedky: -doklad o oprávnení vykonávať činnosť stavbyvedúceho pozemné stavby vydaný Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) resp. doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti podľa definície vyššie, vo forme skenu dokladu, -odborný životopis so zoznamom uskutočnených staveb.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-10-04T12:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-10-04T12:15:00
Miesto: online sprístupnenie ponúk
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ v zmysle § 112 ods. (13) ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpekou. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky vo výške: 25 000,- EUR. 2. Verejný obstarávateľ dáva do pozornosti záujemcom, že od úspešného uchádzača požaduje zloženie realizačnej zábezpeky vo výške 50 000,- EUR ku dňu podpisu zmluvy o dielo. Podrobnosti sú špecifikované v súťažných podkladoch a obchodných podmienkach (Zmluva). 3.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanieponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE sa preto považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE. 4. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme JOSEPHINE a v profile verejného obstarávateľa.. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: a) v systéme Josephine registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému Josephine. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 6. Všetky doklady, ktoré uchádzač predkladá na preukázanie splnenia podmienok účasti (uchádzačom, inou osobou,ktorej zdroje či kapacity sú použité na preukázanie splnenia podmienok účasti, subdodávateľom) musia byť predložené v súlade so súťažnými podkladmi. 7. Lehota plnenia je do 12 mesiacov od prevzatia staveniska. Bližši informácie k lehote plnenia sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Úspešný uchádzač je povinný pred podpisom zmluvy predložiť dôkaz o existencii poistenia, pričom jej súčasťou budú najmä nasledovné druhy poistenia - výška a druhy poistenia sú bližšie špecifikované v SP.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-06T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA