dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 011/VS/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská pošta, a.s.
Telefón: +421 4844339549
Email: sebova.lydia@slposta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.posta.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435152
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Poštové služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 011/VS/2021
Hlavný kód CPV
79810000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky výroba poštových cenín a filatelistických produktov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky,súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 400 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Časť č. 1: Líniová tlač z hĺbky
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
79820000-8

79822200-4

79822100-3

79822400-6

79822300-5

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská pošta, a.s., POFIS a PM, Nám. slobody 27, Bratislava
Opis obstarávania
Výroba poštových cenín a filatelistických produktov s vysokým stupňom ochrany vrátane ochranných, prevádzkových, bezpečnostných prvkov, dopravy a skladovania na prechodný čas, ako aj vytvorenia tlačových predlôh v prípade potreby obstarávateľa: A1) príležitostné poštové známky vytlačené líniovou tlačou z hĺbky na fluorescenčnom papieri so spodnou lepivou vrstvou a klasickou perforáciou, A2) príležitostné poštové známky vytlačené kombináciou líniovej tlače z hĺbky z hĺbky v kombinácii s tlačou z plochy ofsetom na fluorescenčnom papieri so spodnou lepivou vrstvou a klasickou perforáciou, B) obálky prvého dňa vytlačené líniovou tlačou z hĺbky (oceľotlač), C)obálky prvého vytlačené líniovou tlačou z hĺbky (oceľotlač) v kombinácii s tlačou z plochy ofsetom alebo digitálnou tlačou, D) príležitostná tlač líniová tlač z hĺbky (oceľotlač) v kombinácii s tlačou z plochy ofsetom a kníhtlačou, E) ex libris líniová tlač z hĺbky (oceľotlač) v kombinácii s tlačou z plochy ofsetom a kníhtlačou, F) grafický list líniová tlač z hĺbky (oceľotlač) v kombinácii s tlačou z plochy ofsetom a Kníhtlačou. G) novoročenka líniová tlač z hĺbky (oceľotlač) v kombinácii s tlačou z plochy ofsetom a reliéfnou razbou
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kvalita tlače vzorky č. 1 jeden tlačový list známok, resp. inej ceniny vytlačený viacfarebnou líniovou tlačou z hĺbky na fluorescenčnom papieri so spodnou lepivou vrstvou a klasickou perforáciou:15:
Kvalita tlače vzorky č. 2 jeden tlačový list známok, resp. inej ceniny vytlačený kombináciou tlače z hĺbky ..... (celé znenie je uvedené v súťažných podkladoch):15:
Kvalita tlače vzorky č. 3 FDC obálka, resp. cenina vytlačená líniovou tlačou z hĺbky:10:
Kvalita tlače vzorky č. 4 Príležitostná tlač alebo iný podobný produkt vyrobený kombináciou techník líniovej tlače z hĺbky, ofsetovou tlačou z plochy a tlačou z výšky kníhtlačou:10:
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
641 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Časť č. 2: Ofsetová tlač z plochy s použitím knihárskych prác
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
79820000-8

79822200-4

79822100-3

79822400-6

79822300-5

22841100-8

22414000-5

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská pošta, a.s., POFIS a PM, Nám. slobody 27, Bratislava
Opis obstarávania
Výroba poštových cenín a filatelistických produktov s vysokým stupňom ochrany vrátane ochranných, prevádzkových, bezpečnostných prvkov, dopravy a skladovania na prechodný čas, ako aj vytvorenia tlačových predlôh v prípade potreby obstarávateľa: A1) výplatné poštové známky vytlačené kombináciou techník tlače z plochy ofsetom so šablónovou tlačou serigrafiou na fluorescenčnom papieri so spodnou lepivou vrstvou a klasickou perforáciou, A2)príležitostné poštové známky vytlačené technikou tlače z plochy ofsetom na fluorescenčnom papieri so spodnou lepivou vrstvou a klasickou perforáciou, A3) príležitostné poštové známky vytlačené technikou tlače z plochy ofsetom na samolepiacom papieri s individuálnou perforáciou (výsek + priesek), A4)príležitostné poštové známky vytlačené kombináciou techník tlače z plochy ofsetom s šablónovou tlačou serigrafiou na samolepiacom papieri s individuálnou perforáciou (výsek + priesek), A5) poštové známky s personalizovaným kupónom vytlačené technikou tlače z plochy ofsetom na fluorescenčnom papieri so spodnou lepivou vrstvou a typizovanou perforáciou, A6) známkové zošitky vytlačené technikou tlače z plochy ofsetom na samolepiacom papieri so spodnou lepivou vrstvou samolepiaci papier s ofsetovým ochranným prvkom s individuálnou perforáciou (výsek + priesek) a plnofarebnou potlačou vonkajšieho obalu, B) poštové lístky s natlačenou známkou tlačou z plochy ofsetom na ceninovom papieri s aplikovaným hologramom, C) celinové pohľadnice s natlačenou známkou tlačou z plochy ofsetom na natieranom papieri kartóne s aplikovaným hologramom, D) celinové obálky s natlačenou známkou tlačou z plochy ofsetom, E) služobné celinové obálky s natlačenou známkou tlačou z plochy ofsetom, F) obálky prvého dňa s prítlačou realizovanou tlačou z plochy ofsetom, G1) analogické pohľadnice, G2)nálepné a pamätné listy, G3) poštové lístky s prítlačou, G4) celinové obálky s prítlačou, G5) numizmatické obálky, G6)prítlač na kupón personalizovaných známok, H1) infokartička k emisii poštovej známky, H2) plagát s emisným plánom poštových známok, H3) skladačka s emisným plánom, H4) diplom / ďakovný list, H5) dosky na diplomy, H6) filatelistický katalóg, H7) filatelistická kniha, H8) filatelistický album, H9) obaly na filatelistické produkty, I) strojové pečiatkovanie, J) trhanie a lepenie známok
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kvalita tlače vzorky č. 1 jeden tlačový list známok, resp. inej ceniny vytlačený kombináciou ... (celé znenie je uvedené v súťažných podkladoch):15:
Kvalita tlače vzorky č. 2 jeden tlačový list známok, resp. inej ceniny vytlačený kombináciou ofsetovou tlačou z plochy ... (celé znenie je uvedené v súťažných podkladoch):15:
Kvalita tlače vzorky č. 3 jeden tlačový list známok, resp. inej ceniny vytlačený ofsetovou tlačou z plochy ... (celé znenie je uvedené v súťažných podkladoch):10:
Kvalita tlače vzorky č. 4 strojové pečiatkovanie FDC obálok, resp. inej ceniny tlačou z výšky kníhtlačou:10:
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 759 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 1.2.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi: a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, uchádzač predloží aj výpis z registra trestov právnických osôb nie starší ako tri mesiace, b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa vyššie uvedeného bodu 1.2. písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, poskytnúť obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Výpis/y z registra trestov musí uchádzač v ponuke predložiť v prípade, ak uchádzačom je právnická osoba, ktorej člen štatutárneho orgánu/člen dozorného orgánu alebo prokurista nie je občanom Slovenskej republiky. Nakoľko však obstarávateľovi nie je umožnený prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), uchádzač je povinný predložiť všetky vyššie požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia. 1.3.Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.2. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.4.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.5.Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c), ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. 1.6.Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 zákona o verejnom obstarávaní, za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Podmienky účasti platia pre obe časti predmetu zákazky. Vzhľadom na obmedzenie počtu znakov formulára je celé znenie podmienok účasti uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.1.podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky: 2.1.1.Časť 1: Líniová tlač z hĺbky: v celkovej súhrnnej hodnote min. 200 000,00 EUR, 2.1.2.Časť 2: Ofsetová tlač z plochy s použitím knihárskych prác: v celkovej súhrnnej hodnote min. 1 000 000,00 EUR, Ekvivalent v inej mene musí byť uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku. Ak má uchádzač účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, uvedie v ponuke len internetovú adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch verejne prístupné. V prípade, že výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch uchádzača sú uložené v neverejnej časti Registra účtovných závierok, je potrebné predložiť ich scan originálu alebo ich úradne osvedčených kópií s osvedčovacou doložkou DataCentra prevádzkovateľa Registra účtovných závierok. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla. 2.2.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, uvedených vo zverejnenom oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladoch, za všetkých členov skupiny spoločne. 2.3.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Pozn.: V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní táto osoba preukazuje aj výpisom z registra trestov právnickej osoby, nie starším ako tri mesiace odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1.podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality, v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienka účasti platí pre obe časti predmetu zákazky. 3.2. podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality, v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienka účasti platí pre obe časti predmetu zákazky 3.3. podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality, v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienka účasti platí pre obe časti predmetu zákazky. 3.4.Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Podmienka účasti platí pre obe časti predmetu zákazky. 3.5.podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy, v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienka účasti platí pre obe časti predmetu zákazky. 3.6.podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby. Uchádzač predloží údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na realizáciu predmetu zákazky: Časť 1: Líniová tlač z hĺbky: a)uchádzač uvedie údaje o strojovom a technickom vybavení (typ, špecifikácia a pod.), ktoré bude používať pre zabezpečenie tlače v oblasti líniovej tlače z hĺbky. b)uchádzač uvedie údaje o používaných perforačných systémoch (typ, špecifikácia a pod.), ktoré bude používať k perforácií produktov. Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky bude mať k dispozícii min. 1 zriadenie na blokovú perforáciu a min. 1 zariadenie na hrebeňovú perforáciu, na nepretržitú výrobu s perforovacím modulom s priemerom otvorov od 0,9-1,00 mm. c)uchádzač uvedie údaje o skartovacích prístrojoch (typ, špecifikácia a pod.), ktoré bude používať na skartovanie skúšobných nátlačkov. Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky bude mať k dispozícii veľkokapacitnú skartovačkou s násypníkom certifikovaného v triede V. Časť 2: Ofsetová tlač z plochy s použitím knihárskych prác a)uchádzač uvedie údaje o strojovom a technickom vybavení (typ, špecifikácia a pod.), ktoré bude používať na tlač v oblasti šablónovej tlače (serigrafia), tlače z plochy (ofset) a tlače z výšky (kníhtlač), b)uchádzač uvedie údaje o používaných perforačných systémoch (typ, špecifikácia a pod.), ktoré bude používať k perforácií produktov. Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky bude mať k dispozícii min. 1 zriadenie na blokovú perforáciu a min. 1 zariadenie na hrebeňovú perforáciu, na nepretržitú výrobu s perforovacím modulom s priemerom otvorov od 0,9-1,00 mm. c)uchádzač uvedie údaje o skartovacích prístrojoch (typ, špecifikácia a pod.), ktoré bude používať na skartovanie skúšobných nátlačkov. Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky bude mať k dispozícii veľkokapacitnú skartovačkou s násypníkom certifikovaného v triede V. Vzhľadom na obmedzenie počtu znakov formulára je celé znenie podmienok účasti uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad 3.1.) Uchádzač k splneniu podmienky účasti predloží platný certifikát systému riadenia kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001 alebo certifikát grafickej technológie manažmentu bezpečnostných tlačiarenských procesov ISO 14298. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. Ad 3.2.) Uchádzač k splneniu podmienky účasti predloží platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti informácií ISO 27001 alebo certifikát grafickej technológie manažmentu bezpečnostných tlačiarenských procesov ISO 14298. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva bezpečnosti informácií vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva bezpečnosti informácií predložené uchádzačom. Ad 3.3.) Uchádzač predloží popis interného bezpečnostného režimu definovaného v bezpečnostnom poriadku spoločnosti. Uchádzač k splneniu podmienky účasti musí preukázať, že má prijaté nasledovné opatrenia: -v oblasti ochrany objektu s 24 hodinovou fyzickou ochranou (SBS), Kamerový systém so záznamom 24/7, Elektronické signalizačné zariadenie napojené na dohľadové centrum, -v oblasti ochrany ceninovej produkcie s bezpečnostným dohľadom nad výrobou cenín z dôvodu zamedzenia úniku cenín z objektu tlačiarne, evidenciu nedokončenej výroby alebo nepodarkov a ich protokolárne skartovanie, umiestnenie skartovacieho zariadenia v miestnosti s prísne stráženým režimom z dôvodu zamedzenia úniku nepodarkov z tlačiarne Ad 3.4.) Uchádzač predloží zoznam polygrafických pracovníkov a ich životopisy preukazujúce ich odbornú spôsobilosť vykonávať predmet zákazky na každom type prístrojového vybavenia, uvedenom v bode č. 3.6. a) a 3.6 b) tejto časti súťažných podkladov, vo forme konkrétnych pracovných skúseností, tzn. obstarávateľ požaduje, aby uchádzač mal k dispozícii minimálne jedného pracovníka na každý typ prístrojového vybavenia uvedenom v bode č. 3.6. a) a 3.6. b) tejto časti súťažných podkladov. Pre odstránenie pochybností obstarávateľ uvádza, že nie je nevyhnutné, aby mal uchádzač k dispozícii na každý požadovaný typ zariadenia iného pracovníka. V prípade ak polygrafickí pracovníci nie sú zamestnancami uchádzača alebo tretej osoby, ktorej odborné kapacity uchádzač využije pri plnení predmetu zákazky v súlade s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, sú títo považovaní za iné osoby, ktorých kapacity bude uchádzač využívať pri plnení predmetu zákazky a uchádzač je povinný pri preukázaní splnenia podmienky účasti postupovať v súlade s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Ad 3.5.) Uchádzač predloží platný certifikát environmentálneho manažérstva STN EN ISO 14001 alebo certifikát grafickej technológie manažmentu bezpečnostných tlačiarenských procesov ISO 14298. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov obstarávateľa viazaných na tento účel. Preddavok sa nebude poskytovať.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-12-02T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2022-09-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zmiešaná zákazka na poskytnutie služieb a dodanie tovaru podľa ustanovenia § 30 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Akákoľvek komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje výlučne elektronicky prostredníctvom IS ERANET, zverejnenom na internetovej adrese: https://posta.eranet.sk/. 3. Uchádzači môžu predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom. 4. Nejedná sa o zelené verejné obstarávania, ani o obstarávanie inovácií a ani o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA