dnes je 6.6.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ID-0111/PSK-2021-SMART_CAF+VZDEL
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Prešovský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37870475
Námestie mieru 2, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Prešovský samosprávny kraj
Telefón: +421 517081326
Email: anton.repka@vucpo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vucpo.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ID-0111
Hlavný kód CPV
72225000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti: Časť 1: Zabezpečenie zavedenia systému riadenia kvality - CAF Časť 2: Vzdelávanie zamestnancov SMART PSK Bližšie informácie o predmete obidvoch častí zákazky sú súčasťou súťažných podkladov
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Zabezpečenie zavedenia systému riadenia kvality - CAF
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
79212110-7

72224200-3

71241000-9

80511000-9

80522000-9

92312212-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Školenia, kurzy, semináre - miesto dodania bude písomne dohodnuté pred začatím realizácie aktivít. Dokumentácia - miestom dodania je sídlo Objednávateľa. Podrobne podľa bodu 1.5 súťažných podkladov
Opis obstarávania:
V rámci projektu Smart PSK - kvalitnejšia budúcnosť má PSK zámer zaviesť systém kvality CAF na vybraných stredných školách. A/ V priebehu realizácie tejto aktivity budú zorganizované: A.1 Okrúhly stôl A.2 Úvodné školenia A.3 Odborné školenia A.3.1 Konsenzus meeting A.3.2 Školenie k akčnému plánu zlepšovania A.3.3 Školenie k Externej spätnej väzbe modelu CAF A.4 Workshop dobrej praxe A.5 Štúdia - Návrh zabezpečenia udržateľnosti implementovaného systému riadenia kvality v organizáciách B/ Výstupom aktivity bude spracovanie a dodanie dokumentácie v rozsahu: B.1 Správa k samohodnotiacej správe B.2 Správa k Akčnému plánu B.3 Štúdia Návrh zabezpečenia udržateľnosti implementovaného systému manažérstva v organizáciách Podrobnejšie informácie k predmetu zákazky sú v Prílohe č. 9 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Z314011ABS8
Doplňujúce informácie
Projekt SMART PSK kvalitnejšia budúcnosť , aktivita : Zavedenie systému riadenia kvality CAF, spolufinancovaný z prostriedkov Európskej únie, Operačný program Efektívna verejná správa

Názov
Vzdelávanie zamestnacov SMART PSK
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
75121000-0

80400000-8

80430000-7

80511000-9

80522000-9

92312212-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania si dohodne verejný obstarávateľ (ako Objednávateľ) s úspešným uchádzačom (ako Dodávateľom) písomne najneskôr do 14 dní pred realizáciou jednotlivej aktivity.
Opis obstarávania:
Prostredníctvom systémovo zameraného konceptu vzdelávacích aktivít šitých na mieru potrebám zamestnancov Úradu PSK a v súlade s najnovšími trendami vytvoriť kvalitné podmienky pre vzdelávanie formou stáží, kurzov, tréningov mäkkých zručností, odborných seminárov a konferencií, ktoré budú priamo súvisieť s inovovanými procesmi a politikami v tomto projekte v rámci kompetenčného modelu Prešovského samosprávneho kraja. Cieľom týchto aktivít projektu je posilnenie odborných kapacít PSK a organizácií partnerov pri tvorbe, implementácii a monitorovaní politík verejnej správy a tvorba inštitucionálnych rámcov na spoluprácu s partnermi. Podrobnejšie informácie k predmetu zákazky sú v Prílohe č. 9 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Z314011ABS8
Doplňujúce informácie
Projekt SMART PSK kvalitnejšia budúcnosť , aktivita : Vzdelávanie zamestnancov, spolufinancovaný z prostriedkov Európskej únie, Operačný program Efektívna verejná správa

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 191-496612
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Zabezpečenie zavedenia systému riadenia kvality - CAF:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-02-01T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 63 830,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-02-03T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní od 1.7.2024

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 13.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
17.6.2024 - Daň z príjmu fyzickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 5.6.2024
1 EUR1,09 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,65 CZK (-0,1)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA